system
gemeente (BAG/geo-informatie)
De gegevens staan opgeslagen in de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG). Deze registratie wordt beheerd door de Kadaster.
de gemeente (BAG/geo-informatie) stelt de gegevens beschikbaar:
De gegevens worden periodiek (dagelijks, maandelijks of jaarlijks) verstuurd
Meer weten?
gemeente (afdeling burgerzaken)
de gemeente (afdeling burgerzaken) ontvangt de volgende gegevens:
- Objectadres (BAG-identificatie) Volgens de BAG bestaat het adres uit de woonplaats, openbare ruimte (de straatnaam), de nummeraanduiding (het huisnummer met eventuele toevoegingen) en de postcode
- Gebruiksdoel Bijvoorbeeld of er sprake is van een woonfunctie, kantoorfunctie of industriefunctie van een gebouw of pand
de gemeente (afdeling burgerzaken) ontvangt deze gegevens:
Als u zich inschrijft op een briefadres in plaats van een woonadres
de gemeente (afdeling burgerzaken) gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:
Doel
Bijhouden van de persoonslijst