gemeente (BAG/geo-informatie)

De gegevens staan opgeslagen in de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG). Deze registratie wordt beheerd door de Kadaster.

de gemeente (BAG/geo-informatie) stelt de gegevens beschikbaar:

De gegevens worden periodiek (dagelijks, maandelijks of jaarlijks) verstuurd

Meer weten?

Ga naar de website van de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG) en bekijk, indien beschikbaar, uw gegevens(Externe link)

gemeente (afdeling burgerzaken)

de gemeente (afdeling burgerzaken) ontvangt de volgende gegevens:

  • Objectadres (BAG-identificatie) Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Objectadres (BAG-identificatie)'
    Volgens de BAG bestaat het adres uit de woonplaats, openbare ruimte (de straatnaam), de nummeraanduiding (het huisnummer met eventuele toevoegingen) en de postcode
  • Gebruiksdoel Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Gebruiksdoel'
    Bijvoorbeeld of er sprake is van een woonfunctie, kantoorfunctie of industriefunctie van een gebouw of pand

de gemeente (afdeling burgerzaken) ontvangt deze gegevens:

Als u zich inschrijft op een briefadres in plaats van een woonadres

de gemeente (afdeling burgerzaken) gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:

Doel

Bijhouden van de persoonslijst

Wettelijke grondslag(en)