system
gemeente (afdeling burgerzaken)
De gegevens staan opgeslagen in de Basisregistratie Personen (BRP). Deze registratie wordt beheerd door de gemeente (afdeling burgerzaken).
de gemeente (afdeling burgerzaken) stelt de gegevens beschikbaar:
De gegevens worden eenmalig opgevraagd
Bij een wijziging van de gegevens worden deze automatisch doorgestuurd
Meer weten?
gemeente (afdeling burgerzaken)
de gemeente (afdeling burgerzaken) ontvangt de volgende gegevens:
- Personalia Naam, geslacht, geboortedatum, geboorteplaats
- Woonadres Bevat gegevens als straatnaam, huisnummer/letter, postcode en woonplaats
- (Familie)relaties Gegevens met betrekking tot huwelijk, partnerschap, gezinssamenstelling, (erkenning) kinderen en/of woning en pensioenfonds
- Identiteitsdocument (Kopie van) een geldig identiteitsdocument (paspoort, id-kaart, verblijfsvergunning). Of gegevens die hierop vermeld staan zoals het soort reisdocument, het documentnummer of de geldigheid.
- Verblijfsvergunning Verblijfstitel voor rechtmatig verblijf in Nederland
de gemeente (afdeling burgerzaken) ontvangt deze gegevens:
Als u een verhuizing aan de gemeente doorgeeft
de gemeente (afdeling burgerzaken) gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:
Doel
Inschrijving van de adreswijziging van u en eventuele familieleden Bijhouden van register